fredag 25 mars 2011

min helg

hello igen, tänkte bara säga att det nog inte kommer bli så bra uppdatering i helgen. så tänkte säga vad jag ska göra!
  • fredag: Va hos chelsie hela kvällen!
  • lördag: skulle ha haft fotbollsmatch,men den blev inställd. så kanske åker och kollar på 98-99 frankecup!..om jag orkar.
  • söndag: drar till stockholm på basketmatch, mot nåt 97-lag som skulle vara bra. Men jag tror ändå att vi vinner haha..

Så nu vet ni om det blir dålig uppdate, som jag vet att det kommer bli.

Juste, en sak till. va ju på stan igår. har inte tid att lägga in bilder på ddet jag köpte, men jag köpte en vit och en ljusblå sån där bh utan band ni vet som jag har i orange? och sen ett par jeans, samma modell som jag köpte i onsdags bara att dom jag köpte nu va i en mörk jeansfärg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar