lördag 26 mars 2011

kaoskväll.

godmorgon...14.30

Kan bara säga att det blev heelt craaaaaaaazy igår asså.. de blev KAOS på slutet. herregud. aldrig att de ska komma nå småfjortisar till oss nå mer, A-L-D-R-I-G...komma dit och dricka 10 shots sen typ dö. ja, dö..

Kvällen började bra, de va vi vanliga. vi hade hur kul som helst. Sen runt halv 12 kom det 3 st tjejer. kan säga att en av dom är jättesnäll, men dom andra 2...aja,skit samma. Efter typ 20 min så kunde en av dom inte stå, typ 10 shots på 2 sek? bara för att liksom, helt ovärt, fattar liksom inte grejen. Så hälften av alla som va där fick hjälpa henne till bussen för hon skulle hem. Så en tjej va kvar med oss som va kvar. Hon drack och drack och drack. Till slut så låg hon i sina egna spyor, och vi andra började bli irriterade för dom visade verkligen ingen respekt alls. Komma in till oss och va där i en halvtimme sen ligga i sina egna spyor? asså va?..aja, jag smsade hennes kompis och sa att hon va tvungen att komma och hjälpa oss. Men då stod dom tydligen och väntade på ambulans för den ena tjejen va helt borta och typ spydde blod? fattade ingenting men skit samma. Vi försökte få in tjejen i badrummet, men hon vägrade. Hon skulle lägga sig i soffan, men vi sa att hon inte kunde ligga där utifall att hon spydde. då blev hon galen och började slåss och sparkas och vart helt galen. Och eftersom att hon hade legat i sina spyor och vi tog i henne fick vi så klart hennes spyor på oss, mysiiiigt. Vi fick ner henne på golvet iaf och hon sa bara ''ring min mamma, fort, jag får panik''. Hon skrek som fan. Så chelsie ringde hennes mamma, och va händer? Jo, chelsie får värsta utskällningen. Så chelsie klickar. Jag ringer upp hennes mamma och snackar med henne och sa hon va tvungen att komma och hämta hennes barn för hon va helt lost. Asså jag trodde seriöst hon skulle dö ett tag, asså helt seriöst. Och vi kunde ju inte bara lämna henne heller?...Hennes mamma började skrika på mig och sa att allt va mitt fel och skulle veta allt om mig. Men vafan, ska JAG ta ansvar för vad hennes dotter gör? Jag hade inte ens vart med henne den kvällen. Jag förklarade allt för hennes mamma typ 10 gånger, sen lugnade hon ner sig. Så efter typ 20 min kom hennes pappa och hämtade henne. Och dom andra som hade hjälpt den andra tjejen kom också tillbaka.
Tog en FET dusch när jag kom hem.
Tycker det är så jävla tråkigt när folk inte visar respekt till andra som försöker hjälpa till. Visst, jag förstår om hon va påverkad men ändå. Man häller inte i sig en hel flaska ''bara för att''. Ganska onödigt. Så tänk på vad ni gör, verkligen.

Kvällen va förövrigt bra, vi hade kul och trevligt i början iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar