söndag 10 april 2011

yesterday

Anonym sa... Kan du inte berätta lite mer om vad du göra på dagarna/kvällarna? typ som igår, du satt väl inte och grilla hela kvällen med 2 killar:) de vore ju va mysigt men endå kallt, :)Älskar din blogg iallafall:) svar: Jo absolut kan jag de! Kan börja med att säga att igår efter att vi hade grillat mötte vi upp vigge på vägen tillbaka, sen cykla vi tillbaka in till stan hem till peter och vi gick in och lämna lite grejer och så. Sen cyklade jag,peter,johan,vigge ner på stan och mötte upp sack. Sen cyklade vi till ica skrapan och köpte enegri dricka sen träffa jag carro pihl utanför donken sen gick alla in på donken sen träffa vi ännu mer folk där. Och det var nån kille som va så full att han hade spytt över hela bordet på donken, och då va klockan vid 8?..vem fan dricker så mycket innan de?haha,aja. Sen drog jag,peter,johan,vigge,sack till centralen och satt där ett tag. Sen satt vi och kollade på den där ''bilträffen'' som va där hehe..Sen kom några vi kände så vi träffa dom där på centralen. Sen satt vi där ett tag till sen cyklade vi med sack hem, sen stannade johan och vigge kvar på stan och jag följde med peter hem & då va klockan typ halv 12. Så nu fick ni veta min kväll! Ska bli bättre på att skriva sånt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar