torsdag 14 april 2011

svar

Anonym sa... Hej!! angående din new york tapet vart har du köpt/beställt den och hur mke kostade den? Den är otroligt snygg måste jag säga.Jag Tacksam om du svara!+ älskar din blogg den är så bra att man måste följa den varje dag forsätt så heh.Mimmi du är sjukt söt också!! En till fråga hur länge har du vart tsm med peter?Kan inte du lägga ut lite flera bilder på han asså om det går bra //Elin.B svar: Hej, tack för allt! Min New York tapet har jag köpt på Rusta, den kostade runt 600 kr,men den finns inte längre kvar, men jag vet att den finns att beställa på nån sida,men vet inte vilken tyvär...Och jag och peter har faktiskt vart tillsammans i ett halvår på söndag!!! skit kul!:D..Och om jag kan lägga in mer bilder på han, visst. Men han vill inte vara med i min blogg haha:(..bara vissa undantag, men jag kan försöka smyga in nån bild då och då :)

1 kommentar:

  1. skitfin blogg & du är en skitbra bloggare! :D undrar bara om chelsie har en blogg? ;) isf vad heter den? ;d

    SvaraRadera