måndag 11 april 2011

Svar på kommentarer - mobilblogg

Visst kan jag lägga ut några bilder från min riiiiktiga fjortis tid haha, och de där med om hur jag får killar på fall... Ja, jag har ingen aning om hur jag "gör"... Det finns ju alltid "den rätta" för alla och det kan ta tid innan man hittar den rätta. Men man ska ALDRIG ge upp när det gäller killar, för när det tar slut med en kille är han inte den rätta. Och det är nog det som har gjort att många folk vet "vem jag är", jag har jätte många killkompisar, och har haft ett antal killar. Klart folk vet vem man är om man har många kompisar, meeeen..det är inte alltid bra, för man kan få många dåliga rykten också. Vilket jag hade ett tag där, men det berodde nog mest bara på att jag var grymt kaxig. Jag sket i om de va vakter, snutar, vuxna människor. Jag hade inte respekt för NÅN. Men nu har jag lärt mig att det kanske inte alltid va så bra att kaxa emot folk. Men det är ingenting jag kan ändra på nu, gjort är gjort och så är det. Och ni får inte tro att jag va/är värsta bitchen nu haha, för det är jag INTE! Hoppas ni fick svar på det ni ville och jag kan blogga lite mer om det ni skrev ochså :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar