fredag 1 april 2011

söt chey



...eller inte. Om ett tag kommer det lite folk hit som ska fira mig från när jag fyllde år, (2 veckor sen typ...) Sen ska johanna sova här inatt och peter kommer senare ikväll :)


Måste bara säga att alla har sagt så sjukt dålia aprilskämt idag, mina lärare har försökt med allt men ingen har lyckats. haha fan va alla är tråkiga! som en del ba ''blev jagad av snuten i morse när jag åkte moppe till skolan, men jag lyckades åka ifrån dom sen när jag hade åkt en bit så ramlade jag och flög framåt på moppen och bröt armen, men jag mår bra.''

Man ba.......för de första, du har INGEN moppe, för de andra du har inte EN ENDA skråma och INGET gips på din arm:)?

kom du inte på nåt bättre eller?..

haha nä men serri, bättre till nästa år fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar