fredag 8 april 2011

en sak NI ville veta om mig

Det var ju ganska många som kommenterade på att ni ville veta vad det var jag kanske skulle säga, och jag håller vad jag lovar så jag ska nu förklara för er. Tro inte att jag är ''dum i huve'' eller nåt nu för det är jag inte haha, men folk som vet om det och märker när jag ''gör det'' tycker bara jag ser rolig ut. Alltså.........Jag har tvångstankar. Ja..Hur ska jag beskriva det? Jag måste alltid göra det som sägs i mitt huvud. T.ex. jag måste alltid göra allting 2 gånger. trampar jag på en sak 1 gång måste jag göra det igen så det blir 2 osv osv. Och det är bara inte sånna små saker, utan det är exakt ALLT jag gör. om jag t.ex äter, måste jag stoppa gaffeln i munnen 2,4,6,8 gånger, allt så att det blir gämt. heheheeee....Eller om nån petar på mig, tvingar jag den att peta på mig igen så att det blir 2 gånger (så att det blir gämna antal)...Samma sak om nån tex snurrar åt ett håll, då måste den snurra tillbaka för annars strasslar den in sig, för den har som gummiband bakom sig. Ni kanske inte alls fattar vad jag menar, men jag orkar inte gå runt ute på stan och hoppa och springa och röra folk flera gånger och skit. För folk brukar fråga vafan jag håller på med,och tycka att jag är konstig. Men det är jag inte, utan det är bara något jag måste göra. och sådär är det med exaaakt allllt jag gör. Vilket är ganska jobbigt. Men det har gått så långt att jag tänker inte ens på att jag gör det längre, det blir liksom automatiskt. Men nu vet ni iaf, och tyck inte att jag är konstig! :D Så nu tänkte jag att ni kan fråga vad ni vill om det, och jag lovar att svara. Så om ni har nåt att fråga så är det bara att fråga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar