torsdag 21 april 2011

♥♥♥♥

Anonym sa...
Hej mimmi ! ville bara säga att jag tycker du är troligt fin och du ser mycket äldre ut än vad du är! super kul att se att du värkligen vågar vara dig själv och gör det du tycker bäst om osv.. tycker om din blogg 7kt mke eftersom du skriver intressanta saker om dig själv och allt omkring. Även om jag inte känner dig speciellt mke så älskar jag din personlighet och sättet du visar allt på, du beskriver och berättar allt super! Du verkar vara en supersnäll & trevlig person som visar respekt och allt.. du är min förebild. Kram

svar: Tack så jättemycket! Blir så himla glad när jag hör sånt här!! Vet faktiskt inte vad jag ska säga, skulle vilja veta vem du är, så om du har lust kan du ju mejla mig eller nåt och säga vem du är! saaandell@hotmail.com. Tack så jättemycke, blir superglad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar