söndag 27 mars 2011

söndag

va hemma hos chelsie igårkväll, började med att vi lagade mat duktiga som vi är. Men de absolut lättaste, tacos....Först va det jag,chelsie,samanta,sandra,peter och kevin där. Sen kom det massa mer folk, vigge,johan,linnea+hennes kille somjagalltidglömmernamnetpå, mange,marcus,sebbe. tror nog inte att de va mer där. Vi hade kul och så, och eftersom att jag skulle upp vid 9 och hade match i stockholm idag så gick jag hem strax efter 11 och då drog peter och kevin också. Sen va jag ju och spelade i stockholm idag och vi vann med 10 poäng typ. kommer inte ihåg exakt vad det blev. har fått skit mycke frågor om jag röker, bara för att jag håller i en cigg på den där videon. Men NEJ jag röker inte. Chelsie röker och jag höll i hennes cigg medans hon filmade. men gulligt att ni är oroliga om min hälsa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar