måndag 14 mars 2011

skiljebo VS franke

Anonym sa...
Varför ska du byta till franke ? Tycker du skiljebo är dåliga

svar: nej, absolut inte. vi brukar vinna franke med iaf 5-0 varje gång vi spelade mot dom.
Meeeen, franke satsar mer än vad skiljebo gör. åker på mer cuper, bättre träningar osv. Jag älskar alla tjejer i skiljebo och tycker alla är jättebra som spelar och jag kommer sakna alla så jävla mycke, tjejerna har verkligen vart mitt allt i 5 år nu, men...man kommer upp i en ålder då man måste välja och börja satsa. och det känns som om att jag har kommit upp i den åldern nu.

För er som inte har hört de så har jag börjar spela i Franke. Jag har tänkt byta länge men jag har inte vågat. Men nu vågade jag haha. Det känns ändå skönt att ha de gjort, men sorligt för jag vill inte lämna skiljebo, men som jag sa där uppe..franke verkar satsa mer och har bättre träningar och mer träningar osv. Men skiljebo kommer ALLTID ändå vara en del av mig

4 kommentarer:

  1. ska du börja i franke f96-98:)?
    funderar faktiskt också på att börja där, men vet inte än:).

    SvaraRadera
  2. Kanske är lite svårt å satsa när du inte kommer på alla träningar , dom har. Ju. 5 gngr i veckan brukar kolla på dom

    SvaraRadera
  3. Lycka till och hoppas att vi kommer träffas ibland endå, vi kommer iallafall sakna dig otroligt mycket!/Sandra

    SvaraRadera
  4. tack sandra! kommer sakna er så jävla mycke!<3

    SvaraRadera