tisdag 15 mars 2011

-

Som jag sa tidigare gick träningen bra, jag är med i laget nu (!!!) och ska få grejer i morgon. Min tränare frågade faktiskt om jag kunde vara med och spela match i helgen. (redan?)...Men jag har ju SM med basketen i stockholm, annars hade jag vart med. Men jag skulle vara få vara med på nästa match iaf sa han. De känns bra att ha bytit nu, att börja om men ändå fortsätta på högre nivå. fan, jag saknar tjejerna i skiljebo som fan...Men vissa val i livet måste man göra. Och jag är säker på att de kommer gå bra nu och att jag kommer trivas! :)

Jag har glömt att säga de men ska ju till Stockholm i helgen och spela, vi har SM. Vi har även lånat en tjej från Borlänge som verkar va bra :)..så hoppas de kommer gå bra nu i helgen för oss, är taggad som fan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar