onsdag 2 mars 2011

är så trött på folk som lovar massa saker, men inte håller de. säger någonting, men så blir de inte så. man planerar någonting med en person,men sen skiter den bara i de. den skiter i allt, bara bryr sig om sig själv. vafan kommer hända med världen om alla bara går runt och skiter i allt, bara bryr sig om sig själva hela tiden? fan..
lovar man någonting längre får man fan ta och hålla de också.
blir så besviken

jag vet inte vad jag vill längre, jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv nå mer. när jag va liten visste jag precis vad jag ville göra, jag visste allt då. nu vet jag ingenting. jag önskar att allt bara va som förut, att allt skitsnack man fick höra bara gick rakt igenom öronen. man sket i allt, men nej, så är det inte nu. istället för att allt går igenom en så fastnar allt inom en. allt fastnar på insidan av kroppen. det är därför man inte visar någonting heller, man vill inte visa något. man vill inte att folk ska bry sig om man är sårad. men vill bara stänga in sig och vara för sig själv. bara bry sig om sig själv, fast man vet att man har många som man måste bry sig om, som man vill ha kvar. som man igentligen vill vara med. även om man vill stänga in sig, så finns det alltid någon. det finns alltid nån som kan hjälpa en. det kanske inte funkar på första, andra eller tredje försöket. Men efter ett tag kommer allting att gå bra. efter ett långt tag kanske allt kommer bli bra en dag, men det är bara du som kan se till att det blir så, så som du vill att det ska blir.

1 kommentar:

  1. jag förstår precis hur du menar.
    jag har en vän som dissa mig när vi planera något men sket i det, blev så j*vla irriterad ..

    SvaraRadera