söndag 13 februari 2011

STOCKHOLM

tjena, sitter och chillar på hotellet. om 45 min drar vi iväg till täby och spelar, mot täby..
sen drar vi hem. det har vart skönt att va här, men jag hatar igentligen stockholm..just nu vill jag bara hem till vässan, och va med peter. menv vi träffas inte försen i morron i skolan för han har också match i stockholm..:(

Sitter inne på pappas rum nu, 10 våningen, ännu högre än mitt och amandas.
hotellfrukosten var så jävla god! fanns hur mycket som helst att välja på,men jag tog bara macka,juice och melon. satt och åt med nino sen kom de några danskar och satte sig brevid oss haha.
Men nu ska jag fortsätta kolla på Alpin-VM, ha det bra!

2 kommentarer:

  1. vad hände egentligen med gabbe demir ?

    SvaraRadera
  2. gud jag älskar din blogg!!!!!!! såfin, forsätt som du gör!
    kram

    SvaraRadera