onsdag 16 februari 2011

Onsdag, skitdag

hej! hade bara 3 lektioner idag i skolan. svenska,bild,so.
vi hade prov på bilden och när man va klar fick man gå, och jag blev klar så jag gick, och vad gör jag? jo, glömmer min data.
så jag ska gå tillbaka och hämta den och då är det lektion där, men jag tar min data och går. när jag sen startar den så är de nån jävel som har kollat igenom hela min data sen bytt lösen så jag kommer inte in på den.
Men jag visste vilka de va för bild läraren sa att de va några killar som hade setat med min dator på.
Jag blev så jävla arg och gick tillbaka dit och kastade min data i en killes famn och sa att han skulle fixa min data, och de kunde han ju inte såklart. så de va massa andra killar som försökte hjälpa mig med de gick inte. dom har fuckat den helt. JÄVLA H*RUNGAR,fan va arg jag är.
så ja, nu funkar inte min dator. Får lämna in den i morron....

Nu ska jag åka till pappa och hämta min snowboard och lite grejer, åker ju till romme på fredag med skolan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar