lördag 5 februari 2011

Lördag!


hej! förlåt att jag inte gjorde nån update igår, men jag hann verkligen inte.
Igår så var jag i skolan,som vanligt. och efter skolan gick jag hem till peter. Sen kom mamma och hämtade oss och jag åkte och klippte mig. Klippte ''bara'' 2 cm, men det kändes mycket för mig haha. Men nu är nästan allt slitet borta! passade på att boka ny tid på engång om 8 veckor.
Efter det så åkte vi hem till peter igen och gjorde inte så mycket.

Just nu ligger jag i min säng och det är ovanligt att jag är uppe såhär tidigt med jag ska bort idag, pappas tjej fyller år. så vi ska äta och så. pappa kommer och hämtar mig vid halv 1 så..
ha en bra dag allihopa!

2 kommentarer:

  1. haha kanske rätt dum fråga..
    men hur hinner du med allt? du verkar ha så perfekt liv.. och hinner med allt.

    SvaraRadera
  2. haha jag såg dig när du klippte dig
    ursnygg tjej ju! :)

    SvaraRadera