lördag 26 februari 2011

lördag idag, fredag igår

hej! kom hem ganska sent igår kväll så va trött och orkade inte blogga.
men jag berättar nu vad som hände igår.
börja med att jag gick till chelsie, sen träffa vi peter,kevin & vigge. sen drog vi ut ett tag sen in till mig i typ 40 min för att ''värma'' oss. sen åkte peter och kevin hem och åt och då kom johan också till mig och vi 4 drog till donken och så mötte vi peter och kevin och mange där.
satt där ett tag sen cykla vi till hamnen och sen stan.
och vad händer på stan? jävla otur vi har så åker det runt 1000 polisbilar och vi skjutsade, hade inga lysen och cyklade på en väg som igentligen bara var en ''gångbana'' -.- menmen, peter sa bara att det inte skulle hända igen så vi fick ba en varning. sen drog vi till donken sen cykla vi hem. va hemma vid 12 men slocknade direkt, sen ringde johanna vid 2 och sa att jag skulle öppna dörren för hon sov här!
det var min kväll igår, vad gjorde ni igår, nåt kul?

peter ringde och väckte mig idag vid 10, gjorde faktiskt ingenting.
senare ikväll blir det väl lite folk hos chelsie så jag ska dra med mig peter dit! så får vi se vad som händer sen, om de är kul där eller inte, annars drar vi ba nån annan stans. ingenting planerat i morgon iaf.
vad ska ni göra idag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar