söndag 27 februari 2011

godmorgon..

hej.
måste bara säga att kvällen igår va sjuuuukt rolig! absolut bästa på länge. Vart mycke folk hos chelsie faktiskt, trodde inte de, men de va kul! Dom senaste 2 timmarna som vi va där så låg jag i chelsies säng och sov heh..Sen följde peter med mig hem och så tog han mina nycklar för några skulle till donken men jag följde INTE med...va hemma vid 20 i 2 inatt, och vid 7 i morse insåg jag att peter låg brevid mig, haha what? han hade cyklat till mig efter donken och eftersom att han hade mina nycklar kom han ju in. haha smart kille. men men, sov ganska dåligt inatt men va helt vaken vid 12. nu är klockan snart 3 och mammas bror är här och ska äta. mysigt!

Senare idag ska jag packa, för jag mamma och peter åker ju till borlänge i morgon och är där i 3 dagar! kulit hihi.

1 kommentar:

  1. GUD! vad gullig kille du har..!
    och bäästa bloggen;)

    SvaraRadera