måndag 21 februari 2011

ang. fb och allt

de är jätte många som undrar varför jag tog bort min fb och fixa ny msn ochså.
och ja, de enda jag kan säga är väl att jag inte orkar va nån fjortis längre med 2000 vänner på alla sifor och sånt där..Och på min nya fb accepterar jag BARA TJEJER...
den enda killen jag har är peter och min systers kille, verkligen ingen annan.
så jag nekar alla killar som lägger till mig, menar absolut ingenting illa mot dom. jag nekar även alla bland mina bästa killkompisar, tråkigt men sant..
Jag har även fixat ny msn,mail ochså. så skriv ett meddelande till mig och säg vem du är så skickar jag min msn till dig, för jag ger bara ut den till vissa.
jag har även tagit bort alla killars nummer på min mobil, dom enda jag har kvar är peter och pappa & min tränare.

Jag ska börja ett nytt liv nu och börja om på nytt. jag ska börja om helt från början, tyck vad ni vill om de men så är det.

jag har raderat ALLA killar ur mitt liv nu, förutom peter!

4 kommentarer:

  1. men vafan vem kommer du att ha kvar sen när du och peter gör slut?

    SvaraRadera
  2. de är bra mimmi, bry dig inte om sånna där konstiga kommentarer. du gör som du vill och du vet nog bäst. bra blogg förresten:)!

    SvaraRadera
  3. Vad bra för dig, verkligen. Såg dig i romme i fredags du är jätte vacker i verkligheten.

    SvaraRadera