söndag 23 januari 2011

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Anonym sa...
hur träffades du och peter :)?
Svar: jag och peter träffades i skolan. jag visste vem han va innan och så men hade aldrig snackat med honom, sen hamnade vi i samma klass.

Anonym sa...
spelar du i skiljebo f-97???
Svar: ja det gör jag.

Anonym sa...
favorit sport?
favoritplagg på sommaren?
är du nöjd me ditt liv just nu?
vem är din bästavän som du beerättar allt föR?
Svar: basket & fotboll. favvoplagg på sommaren är väl shorts och linne. om jag är nöjd med mitt liv..ja, till och från. Jag berättar allt för linn och klara.


amandajonsson sa...
vet inte vad jag ska fråga men,
favoritfärg haha?
hur länge har du gått i fotboll&basket?:)
Svar: favvofärg är väl typ vitt och svart haha.
jag har spelat basket i typ 6 år och fotboll i 3 år, men jag spelade i fotboll när jag va liten också.

marlinyalda sa...
hur många läsare har du per dag ?
Svar: runt 300-400

Anonym sa...
hur är du som person?
när man se dig ger du värsta bitch blickarna ju haha
Svar:haha det är faktiskt jätte många som säger att jag ger dom bichblickar. men det gör jag faktiskt inte, hehe. det är sällan jag bichblickar nån,gör det endast om jag HATAR någon,och eftersom att du är anonym vet jag ju inte om jag hatar dig eller inte;)?

Anonym sa...
hur skulle du beskriva en perfect kille ?
har du ngt träningstips ?
har du gjort en läppförstorning elr ett skönhetsingrepp ?
Svar:En perfekt kille ska vara ganska lång, hårfärg spelar inte så stor roll enligt mig. han ska göra allt för dig, men inte allt för mycke, för du måste ju ha någinting att kämpa för. och så ska han vara snäll och se bra ut.. bra träningstips vet jag inte riktigt, men typ ut och springa spåret och göra massa olika övningar. jag kan ganska många om man har en lång stav, dom är väldigt bra.


Anonym sa...
vad ska man göra när ens partner e otrogen? men inte så grovt.
vilket är ditt och peters bästa minne?
Svar: det spelar ingen roll hur lite han är otrogen, har han gjort någonting han inte ska så ska han fan straffas för de.
Jag och peter har inget ''speciellt'' minne eftersom att det är vinter, finns inte så mycket att göra. även om jag har vart med han vaaarje dag. men vi har gjort mycket ihop och vi ska till romme snart!

hoppas ni fick svar på de ni ville!

1 kommentar:

  1. du svara inte på om du hade gjort ett skönhetsingrepp.....

    SvaraRadera