onsdag 12 januari 2011

om du mår dåligt,riktigt jävla dåligt, ta inte chansen att leta efter kärleken då. för blir du sårad så blir allt värre än vad de va när du börja leta.

Det är bra, att du har hittat någon som du trivs med och någon som trivs med dig. för du skulle nog kanske inte må lika bra utan han... som jag brukar säga, kärlek är nog världens starkaste drog på något sätt. igentligen kan du inte få nog av den. och när man är kär och har en besvarad kärlek känns det som om att man får superkrafter och man känner sig som superman.. och när du är kär vill du ha den hela tiden, fast man kan inte ta överdos precis. men när du inte kan ta drogen
längre, kärleken alltså, då faller du ner och allt blir skit och du mår kanske sämre efter än vad du gjorde innan..

jag är glad att jag har någon att vara med, någon som står mig nära. som alltid finns där för mig, hela tiden, dygnet runt. Någon som verkligen älskar mig & som jag älskar. Utan kärleken så tror jag nog inte att det skulle ha gått såhär bra för mig.
jag älskar dig peter skönqvist<3


1 kommentar: