torsdag 9 december 2010

SVAR PÅ KOMMENTAR

Jag skrev ett tidigare inlägg om peter, kommer ni ihåg de? och att han va den enda som jag verkligen har vart kär i.
Då fick jag en kommentar som såg ut såhär

Kommentar: Vadå, älskade du inte gabbe? Du skrev ju hela tiden hur mycke du älskade honom?

Svar: Jo, det är klart att jag älskade honom. Men jag var aldrig kär i honom. Jag sa ofta att jag älskade honom, och vem älskar inte sin pojkvän? (dåvarande)...
Jag erkänner de, jag va aldrig kär i honom.

5 kommentarer:

  1. jaha då vet jag, menade inget dumt av kommentaren men tack för svaret! :)

    SvaraRadera
  2. hur va gabbe otrogen mot dig??:O du kan svara på frågan här på kommentarsfältet om du inte vill ta upp de i ett inlägg

    SvaraRadera
  3. älskade du inte wille, eller va kär i han?

    SvaraRadera