onsdag 15 december 2010

Onsdag

2 lektioner idag, kändes inte så värt att gå till skolan.
Efter skolan gick vi hem till Peter (ovanligt........nej).
Gjorde inte så mycke, kollade på film.
Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Burger King, fast jag gillar inte hamburgare så tog pommes haha. Sen vidare och köpte julklapp till syster, kan inte säga vad det är för hon läser min blogg:):):)
sen handlade vi lite och nu sitter jag här.

juste haha, jag satt och prata om att köra bil när mamma plötsligt svänger in på en övergiven parkering. jag frågar vad vi gör där och då säger hon att hon vill se mig köra...jag skrattar bara.
Men vi byter plats och jag börjar köra, jag har ju kört med syster förut.
Haha,så jävla sjukt kul! Mamma blev förvånad att jag kunde köra,och jag gick inte motorstopp en enda gång hihi. Körde till och med på 3ans växel! stolt..........nej,vadå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar