onsdag 8 december 2010

Onsdag, 8 december


snart jul!
Jag åkte till skolan idag även fast jag va sjuk, för de blir ju jobbigt att bara ligga hemma i sängen och tycka synd om sig själv, eller hur?
Men jag hade ju ändå bara 3 lektioner idag så, första lektionen fick jag garvanfall så de vart inte så mycket jobb där...Andra lektionen va de slöjd och de är ju inte så jobbigt, och sista va de SO. satt och skratta den lektionen också, helt utan anledning igentligen....crazy.
Efter skolan drog vi hem till Peter och vi gjorde väl inte så mycke, sen skulle han träna så jag drog hem.
Nu sitter jag med färg i håret, hade ju typ 2 cm utväxt....skämmigt.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ska nog kolla men Ebba om hon är hemma eller nåt..kan ju inte sitta inne och ruttna, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar