torsdag 30 december 2010

mina bästavänner

fick en fråga om jag kunde skriva om vilka mina bästavänner är, så here you go.

CHELSIE LAGERHULT.
henne har jag känt sen jag föddes. vi har bott på samma gata i 12 år nu och ingenting kan skilja oss åt. vi har gått i samma klass hela tiden förutom 6an. vi delar har alltid delat allt tillsammans och kommer alltid att göra. visst har vi våra bråk och tjafs, men bråkar gör väl alla? tyder bara på att man älskar varandra.
finns iaf ingen bättre vän än dig gumman!

LINN & KLARA LILJA.
dom absolut bästa tvillingarna i världen!
jag lärde känna er på dansen för typ 10000 år sen.
Jag tror vi har känt varandra iaf 7-8 år.
vi har väl också bråkat och så, men aldrig riktigt stort,som tur är.
både ni och hela eran familj är underbara, alltid snälla.
jag älskar er<3

2 kommentarer: