fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR!

nu jävlar är det nyår!!
...fast igentligen hatar jag när det blir ett nytt år,vet inte varför..

är iaf hemma hos peter nu och vi va nyss ute med hans pappa och köpte raketer. plus att han har huuuur mycket smällare som helst,så vi klarar oss nog idag.

Senare ikväll drar jag,peter,micke,johan,vigge,mange & hans tjej hem till chelsie och chillar lite innan kl 12. sen lite innan de drar vi ut och smälllller, sen drar vi in till henne och festar järnet!!
fan va taggad jag är. ska om några timmar dra till chelsie så ska vi göra oss i ordning sen går jag bara hem och äter som tar 10 min? Sen så går jag tillbaka till henne och tar med mig peter och dom andra.
jag känner verkligen på mig att de här kommer att bli det bästa nyåret någonsin!
hoppas ni kommer ha kul också:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar