söndag 12 december 2010

Förlåt

sorry för dålig uppdate...men jag har inte vart hemma och när jag väl har vart de så har jag haft massa annat att göra.
Fredag: va med peter hela dagen, vi va hemma hos honom och gjorde massa grejer. Bastade haha,spela xbox och bara tog de lugnt.
Lördag: va med peter, först hos honom sen hos mig sen drog vi ut och va med Vigge och Johan, sen gick vi hem till Micke óch försökte få med honom ut,men han vägra..Så vi GICK till donken på erikslund, tog ju en liten stund. När vi väl kom fram va klockan halv 11, satte oss och åt lite sen gick vi tillbaka hem..hade vääldigt kul på hemvägen haha..Så jag och peter kom hem strax före kl 12.Sen kollade vi på film.

Idag är det söndag och jag vet inte vad jag ska göra, sitter och kollar på Sex And The City nu, såå jävla bra film! Men klockan är ju bara 13.00 och jag vet inte vad jag ska göra sen? :(
Vill ju inte sitta inne och ruttna hela dagen?
Nån som har nåt förslag på vad man kan göra en tråkig söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar