onsdag 1 december 2010

anorexia

jag va en gång på ett ställe jag jag träffade en tjej som hade anorexia.
Hon va äckligt smal, hennes handleder va som ett av mina fingrar.
Även åt hon som om hon aldrig hade sett mat förut, hon åt som en galning.
Jag förstod inte hur hon då kunde vara så smal, jag funderade på de där hur länge som helst när jag till slut kom på att hon spyr upp maten.
Att hon trycker ner fingrarna i halsen och spyr upp allt hon nyss ätit, då är hon ju fortfarande mätt. jag tänkte ofta på de,och mådde illa när jag tänkte på de.
jag hör hela tiden från folk som är smala att dom tycker att dom är tjocka. oftast bara från tjejer. Snälla, håll inte på och säg att ni är tjocka för de är ni inte.
jag vet att vissa bara gör de för uppmärksamhet,och de skiter jag i...men till alla er som verkligen tycker att ni är tjocka, vill ni se ut som på bilden heldre då eller?...de vet jag att ni inte vill.
jag vet flera av mina kompisar som har bulimi och anorexia..visst, jag kan förstå att man kanske vill vara smal, men tro mig...va heldre precis som ni är ist för att börja äta mindre och kanske få bulimi...

alla är perfekta som dom är!<a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9aIFuJodKXOjrxCb4cHohZZay4HwKE7t87qTtQ-ViYcubMkOZf8dnCJqRks2powQndQuD5EMz1NC-rDliVRniQNjMaBD3F831H4R_rhNVAd8e6F5iwFWX78shNLD3S3YOYKFyNqqBUyun/s1600/aj.jpg">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar