torsdag 4 november 2010

texter / dikter

Det är lätt att krossa hjärtan, men svårt att laga dom. så tänk dig för nästa gång

Det är ditt val, ditt problem, gör inte de till mitt

I'm back in the game, ready to play

Vad ska man göra om man älskar nån så mycke att man skulle kunna dö för den. ska man dö då för att visa kärleken man ger. eller ska man fortsätta leva som om de vore för ingenting.

tänk dig en värld som rasat, männsikor jag älskat men lärt mig hata.

Ge aldrig upp, även om du gör misstag. om du ger upp ser du aldrig de mest fantastiska, att du klarar de du kämpat för.

Rök på tills du svamlar, drick öl tills du ramlar. festa och må bra, för de är väl så de ska va? ;)

Om du är stolt över alla misstag du gjort och du vill leva som du gör idag, så kan jag inte stoppa dig, men kom ihåg en sak. att jag brydde mig och älskade dig.


*Menar ingenting men texterna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar