fredag 19 november 2010

taggas som fan!

Idag i skolan på sista lektionen så märker jag hur peter bara är borta så jag smsar han och frågar vart han är, då säger han att han är hemma. Så jag springer hem til honom, och vad gör han? jo, han står och steker hamburgare? haha, hallå? hade inte vi lektion nyss?... ''vart är du?'' ''nej, jag är bara hemma och steker hamburgare!'' hah de va fan lite kul.

Sen efter skolan drog vi hem till mig och va här ett tag och nu sitter jag här själv..för pappa skulle och äta med jobbet, och emma är väl på väg hem hoppas jag, sen drar vi på bio!! fast vi har inte bästämt vilken film än.

jag kanske inte har sagt de men jag drar iväg på tränigsläger i morgon, tidigt...tränar lite, spelar match och kollar 2 liga matcher, häärligt!!
men nu ska jag dra, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar