fredag 12 november 2010

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Anonym sa...
1. vad tycker du om för djur?
2. säg 3 personer du hatar.
3. säg dom 3 personer som betyder mest i ditt liv.
4. hur många datorer har du hemma hos dig?
5. hur många tv har du hemma hos dig?
Svar: 1. eftersom att vi har både hund, häst och allt va de nu är så blir de nog nåt av dom.
2. Haha, nej de tänker jag inte göra.
3. Mamma, Pappa, Peter

Anonym sa...
oskuld??
Svar: vad spelar de för roll?

Anonym sa...
du blev tidigt av med din oskuld, var de med ngn du va tsm med?
hur snygg tkr du att du är på en skala 1-10?
hur är du som person?
hur träffades du&peter?
Svar: haha jasså, och de vet du? haha...hur snygg jag tycker att jag är på en skala från 1-10 så äre nog 0. har bajs dåligt självförtroende.
Som person är jag alltid hyper, ska alltid ha någonting att göra. skulle kunna träna 4 timmar om dagen hela tiden. Och jag bryr mig om folk väldigt mycke. De enda negativa är väl att jag tar åt mig saker väldigt hårt och kan börja käfta emot lite för mycke ibland..
Jag har vetat vem peter har vart sen i somras, vi hade bara träffats några gånger när vi sen började i samma klass och kom nära varandra.

Anonym sa...
vem vare du förlorade oskulden med?
Svar: vad vet du om de?

Anonym sa...
favorit affär?
favorit acessoar? * stavning
favorit resa ?
bästa stunden i ditt liv?
en person som får dig att må bra ?
bästa låten / band / artist just nu ?
Svar: 1. absolut gina.
2. ringar tror jag nog..
3. E.M 2009 i slovakien, oförglömligt.
4. när jag blev matchens lirare i finalen i europas största cup,härligt.
5. Linn Lilja!!
6. Ingen alls igentligen, men den låt som jag har lyssnat mest på senaste veckan/veckorna är nog STOR - allt vi gjort


Anonym sa...
har du haft sex med peter :D
Svar: Ingenting som du har med att göra.

naela sa...
Jävligt många anonyma :) haha.
Om du vann 1 miljon kronor vad skulle du göra då :)?
Svar: jag skulle köpa en iPhone, bjuda alla nära på en resa, sen shoppa:D

Anonym sa...
vad är din dröm?
vad skulle du kunna göra för att skapa world peace?
Svar: Min dröm är absolut att bli inköpt till USA genom basketen...helt klart. satsar stenhårt!
& jag har ingen aning om vad jag skulle kunna göra för att göra allt bättre.

hoppas ni fick svar på era frågor!

2 kommentarer: