fredag 5 november 2010

Fredag, 5 november

jag orkade verkligen inte sätta på datorn i morse, vaknade vid 8 och va på möte vid 9 hos polisen. Va ju på förhör. Och de va nån soc tant med. Asså fyfan vad irriterad jag blev på henne. Jag berättade allt, så som jag har sett de från min sida.
Så kommer hon där ''ni kanske ska flytta till Irsta''..hallå? varför ska jag flytta till Irsta för? Jag är varken rädd eller orolig eller nåt för dom där fula tjejerna. De är bara irriterande att se dom hela tiden i skolan.
''De är 98 % invandrare i Irsta''....hallllllååå, jag skiter i invandringen? Jag är inte rasist på nåt sätt, jag stör mig bara på dom där tjejrna. Jag har nära vänner som är invandrare. Jag har ingenting emot de, de enda jag stör mig på är dom där tjejerna...usch, jävla soc kärring...förstår inte varför hon skulle va med på mötet när hon bara irriterad.

Nu ska jag iallfall färga håret, sen väntar jag på Carro som ska hämta mig sen ikväll ska vi kolla på hockey sen sover jag där inatt. Vet inte om de kommer nå mer inlägg under helgen, för i morgon drar vi till Borlänge och kommer hem på söndag. Skönt att komma ifrån västerås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar