tisdag 2 november 2010

den andra november.

fan, de är ju snart jul...

Respekt idag, vi spelade 4 matcher, vann 3 av dom och förlorade en...Men de va ändå ganska bra. dom som vann va ju typ halva vsk akademi laget...
men men, ska inte klaga.
Drog hem efter de, somnade i soffan och när jag vaknar ropar jag på mamma flera gånger utan att få nå svar så jag går upp och kollar och då äre en lapp som ligger i käket. ''Jag är på ljusparty''...Tur att jag inte va vaken för då hade hon tvingat med mig...Men nu gör jag ingenting, peter sover här inatt, men han är ute och lodar nånstans haha..
hare bra

2 kommentarer:

  1. själv van vi ju alla * hosstt *
    haha nej men bra spelat mimmi!
    vi vann en.. men en oavgjord faktist(y)<3

    SvaraRadera
  2. haha men de va ändå bra! ni va ju bara tjejer, och killar är faktiskt bättre än tjejer på fotboll...bra spelat gumman<3

    SvaraRadera