fredag 5 november 2010

aldrig utan dig....Linn Lilja

Du har alltid funnits i alla lägen, alla svåra stunder. Men även alla bra.
Vi har gjort så mycke tillsammans och jag skulle aldrig släppa taget om dig, aldrig.
Du är de bästa jag har, utan dig hade jag aldrig kommit såhär långt i livet, du är mitt allt. I alla svåra stunder tänker jag alltid på dig, hur roligt vi alltid har. Jag ler bara jag tänker på dig, utan dig är jag ingenting. Du är min andra halva, och jag älskar dig så jävla mycke. Du är de finaste jag vet, för allting som du är går inte att beskriva med ord. En bra vän som fanns där från början, du har alltid berättat hur värdefull du tyckt att jag va. Du är stjärnan som föll ner på jorden, utan dig skulle jag bara vara en av miljoner. De är du som gör mitt liv....aldrig utan dig.
Utan dig hade jag inte stått där jag står idag, du får mig att vilja leva. att verkligen gilla mitt liv på de sättet som de är idag.
Du kom till mig som en riktig ängel, du säger till mig att jag är den bästa vännen.
Du betyder allt för mig, verkligen allt..
Vi har delat allt tillsammans, både skratten och gråten.
Jag ska ta hand om dig till sista andetaget.
Enda chansen att visa dig äkta kärlek, vi skiter i tårar och svek. Du hjälpte mig att tro på mig själv, att vara stark.
Och jag lovar dig att tillsammans klarar vi allt.

aldrig utan dig bästavän

2 kommentarer:

  1. vad fan ska jhag säga.
    vad kan jag säga mer än att allt du har skrivit fick mig att gråta
    allt du skrivvit gick rakt in i hjärtat.
    du är världens fucking bästa.
    jag kan inte förklara, inte förklara hut jävla bbra du är.
    jag kommer fortsätta stå här i alla lägen
    vad som än händer.
    jag är så stolt över dig min syster.
    så fucking stolt,vi har tagit oss igen vått och torrt tillsammans .
    du är perfekt,som en ängel från ovan.
    jag ska aldrig lämna dig .
    hur mycket bråk och tjafs vi har, så aldrig utan dig.
    jag kan inte sluta skriva, jag vill bara skriva allt jag känner just nu , hur mycket jag saknar dig.
    hur mitt liv skulle se ut utan dig, det skulle inte finnas!
    DU ÄR DET BÄSTA, DET ALLRA BÄSTA.
    MIN BÄSTA VÄN
    MY SOULSISTER
    MITT LIV
    du är den jag delar allt med, var ända fucking t¨år och vartända skratt med.
    allt allt allt
    allt för dig.
    glöm inte hur mycket jag verkligen älskar dig.. för den du är Mimmi sandell

    SvaraRadera
  2. jag lovar dig att jag gör allllt för dig i alla lägen. Du är min absolut bästavän och jag lämnar dig aldrig. jag älskar dig så jävla mycke gumman. tillsammans klarar vi ALLT.
    du är min luft, mina andetag, hela mitt liv.
    jag älskar dig mest av allt

    SvaraRadera