onsdag 13 oktober 2010

LÄS HELA

asså nu är jag fan arg på riktigt. HUR FAN KAN NI SÄGA ATT JAG FÅR SKYLLA MIG SJÄLV OCH ATT JAG ÄR LIKA SKYLDIGA SOM DOM? VARFÖR?
vad skulle ni göra om de kom 2 ''negrer'' (inge illa menat) och bara hoppar på er? skulle ni säga sen att ni va lika skyldiga? ''jag får väl skylla mig själv för att jag va på fel ställe på fel tidstund''... ALDRIG i hela mitt f*king liv att jag skulle säga så!
jag står för vad jag gör och hade jag gjort någonting så hade jag väl sagt de? när jag VÄL kom upp på fötter skulle den ena ta tag i mig men då slog jag henne ja, men de va fooooooooortfarande självförsvar. va är det ni inte fattar?

& ni va inte där så ni vet INTE vad som hände. så tyst.
vill inte ha nå mer snack om de här nu, tack.

& ni som leker ''små ploiser'' lägg bara av med de för ni skämmer ut er ;)

10 kommentarer:

  1. Jag fattar vad du menar, men snälla använd inte n-ordet är du snäll :) du kan skriva mörkhyade eller bruna eller svarta ist ;)

    SvaraRadera
  2. sluta var rasist bara för några personer så kan du inte änvända ett sådant ord, det är ass taskigt
    jag får verkligen damp på rasister o rasiskta ord
    skyll inte på en hel ras, rasismen är det värsta människor kan göra, vi är alla samma färg när vi släcker ljuset hoppas att du förstår det om inte nu, nån dag i framtiden
    peace

    SvaraRadera
  3. jag förstår precis vad du menar. jag har mörka som är mina bästavänner.. men de ni inte fattar är att jag HATAR dom som gjorde de här, de är som jag skriver om/till

    SvaraRadera
  4. jag vet men endå när du använder n-ordet drar du alla över en kam, mot dom du inte menar det mot kan iaf ta illa upp tänk på det ;)

    SvaraRadera
  5. nej, för då är de dom som är tröga och inte fattar de..då får dom faktiskt skylla dig själva.

    SvaraRadera
  6. neger neger neger neger:D. Neger är inte ett rasistiskt ord

    SvaraRadera
  7. ¨det är det visst
    leta upp det, iaf anonym har respect att ingen afrikan llr färgad människa tycker om n-ordet
    okay
    snälla använd inte det igen

    SvaraRadera
  8. Vad?du får ju skylla dig själv.
    Snällt att din kompis inte gjorde nånting, att hon inte hjälpte dig när det där hände.Fett dum kompis!

    SvaraRadera
  9. det finns ju anledningar till varför, du får ju liksom skylla dig själv med den attityden du har?

    SvaraRadera