torsdag 28 oktober 2010

Hårda ord här..

jag skoja bara...kommer aldrig hända.

Jag förstår inte vad som har hänt med mig, jag skriver nästan aldrig här längre.
Innan jag sätter på datan tänker jag på så mycket på vad jag ska skriva här och kommer på hur mycke som helst. Men när jag väl loggar in här så är allting borta och jag trycker ner sidan. De är därför jag nästan aldrig lägger upp någonting här för att jag har ingenting att skriva om, för de är ju inte kul att skriva bara om sina dagar hela tiden. Och jag tänker heller inte skriva om kläder, smink, shopping osv... Visst, de händer väl att jag gör de, men de är inte riktigt min grej. Här skriver jag om mitt liv och vad jag ser och tycker på saker.
Bara därför så ska skriva lite vad jag tycke om dom ''stora bloggarna''.

Kissie: Haha, vad ska man säga igentligen? Sminkdocka..Asså de fula är med henne att hon säger typ att hon inte orkade fixa sig den där dagen och blablabla...nejnej, ändå har hon 10 kg smink på sig. Hon har solat alldeles för mycke solarium, hon är fööör brun, ändå använder hon smink? kan ju kännas lite onödigt. Lösögonfransar VARJE dag, ännu onödigare. Och ja, hon är nog den kaxigaste person som jag vet.
Och de blir bara roligare och roligare att läsa hennes blogg, för hon skämmer bara ut sig mer och mer utan att hon själv märker de haha, tagit bort celler i låran, förstora brösten, opererat näsan, förstorat läpparna, kindbenen, hakan. De är säkert mer som vi inte ens vet..Synd om flickan ju.

Dessie: Dessie är faktiskt bara 17 år, men hon tror att hon är typ 25. Och hon beter sig i vissa lägen som att hon skulle kunna tro att hon är typ 14. ''Åh, nu har jag tagit ett glas vin!''....hallå, de där säger typ min mamma. även om hon inte dricker haha. Fast dessie är väldigt fin, sminkar sig inte för mycket. Hon kanske överdriver lite med sin klädstil ibland, men alla är väl olika så jag ska inte säga nåt.

Paow: Jag har alltid gillat Paulina på nåt sätt. Några gånger har de hänt att jag har tyckt att hon har skrivit ut liiite för mycket av sitt privatliv i bloggen, men de är ju hennes val så där ska jag inte heller säga nånting..Hon är väldigt fin,har bra klädsmak. Hon är nog den som är mest lik mig om man gämför med kläder, personlighet. Hon va ju otrogen mot Hugo nyss, vilket va väldigt synd. Och speciellt att hon va de med Nemo, i Kungarna av Tylösand.. Alla som är med i de där programmet skämmer ut sig. Och så kommer paow och gör så...de va inte bra. Stackars hugo.

Kenza: Kenza är nog den absolut finaste männsikan som finns! Hon har alltid fina kläder på sig, alltid fint sminkad, aldrig för mycke smink. Hon är till och med fin som nyvaken. Och jag gillar verkligen Kenza & Tyra Show, hur bra som helst ju....
nej men Kenzas blogg är faktiskt värd att läsa.

De är dom bloggarna som jag läser VARJE DAG!
Vissa av bloggarna är nästan bara pinsamma att läsa, min vafan...de är ju kul när folk skämmer ut sig utan att dom vet om de, eller vad säger ni? ;)

http://www.kissies.se/
http://www.DesireeNilsson.se/
http://www.Paow.se/
http://www.Kenzas.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar