söndag 10 oktober 2010

HAHAHAHAHA

hahaha asså jag dööööör! jag har aldrig skrattat såhär mycke i hela mitt liv, aldrig någonsin.
jag och peter cyklar till bäckby och på vägen dit så ska han sparka på sin cykel men fastnar med foten i hjulet och flyger asså verkligen flyyyyger över styret, jag stannar och garvar och kollar på peter och han ligger där och ba stirrar och jag håller på att dö av garv.. peter ligger där och så kommer de en kille och frågar om de gick bra och peter svarar ja.. han ställer sig upp och är skit arg, slänger sin cykel på marken och jag bara garvar så tårarna rinner. sen fortsätter vi att cykla iaf och kommer fram till affärn på bäckby. peter är skit irriterad och jag fortsätter bara att skratta. han tar en påse och och börjar lägga i godis och va tror ni händer? jo, de är hål i påsen så godiset ramlar rakt igenoom..tror ni jag skrattar nå mer eller....jag har aldrig skrattat såhär mycke i hela mitt liv.

-ett gott skratt förlänger livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar