onsdag 6 oktober 2010

berättar mer exakt

alla vet ju nästan vad som hände, men det går så mycke rykten just nu & jag svarar alltid på samma frågor heeeela tiden.
jag tänker inte säga vilka som gjorde det även om dom flesta redan vet, men iaf.
tänker inte säga vart jag va och vart jag va innan och blablabla, ni vet.

jag fick ta emot ett antal sparkar mot kropp & huvud.
Slag i ansikte och mitt öra, dom slog igenom 2 örhängen på mig.
Slitit sönder halva mitt hår, så jag har lossat hur mycket hår som helst.
Boxningar i ansiktet och huvud.
Sedan vart jag knäad i ansiktet.
Jag måste säga att jag har fått tagit emot jäklans mycket slag.

skadorna är att jag har fått hjärnskakning, blåtira på ena ögat, 2 hål i örat.
Så nu går jag med nack krage och plåster på örat..

LÄS ÄVEN HÄR NERANFÖR

17 kommentarer:

  1. det är väldigt tråkigt att folk gör såhär :(
    Och du måste krya ;)
    Puss //jacke.L

    SvaraRadera
  2. Sjukt hur dom håller på,riktiga idioter..
    älskar dig! /naela

    SvaraRadera
  3. mimmi,krya på dig! jag tänker på dig, jag finns det vet du!

    SvaraRadera
  4. du skriver hela tiden om vad dom har gjort mot dig och alldrig vad du har sagt eller gjort. Jag känner inte dig men har vänner som känner dig och dom har sagt att du kallade dom negrar.
    det var fel av dom att slå dig men också fel av dig att säga så men iallafall hoppas du mår bättre snart och att detta inte fortsätter

    SvaraRadera
  5. du är säkert neger själv så haha. och vafan är ni inte svarta eller? de heter ju neger, vafan ska man annars säga? & ta reda på vad dom sa innan du säger nåt, för de är bara dom som va på platsen som vet vad som IGENLIGEN hände. så käften.

    SvaraRadera
  6. asså mimmi känner dig inte men jag tycker såååååååå jävla synd om dig, jävla åsnor dom som gjorde det och hoppas dom har ostolta föräldrar och dåligt rykte. spelar ingen fucking roll om vad du sa och inte sa?! dom ska fan inte göra så mot en fin tjej som dig. så jävla tråkigt att höra. krya <3

    SvaraRadera
  7. du behöver inte säga neger, det är kränkande.

    SvaraRadera
  8. Mimmi, all kärlek och tankar till dig! Och jag hatar dessa människor som gjorde det här mot dig. Men som din mamma skrev på sin Facebook, det är bara "de två" som hon hatar och de råkar just vara "negrer". Kom ihåg att det finns dom som kan ta riktigt illa upp Även om du Inte menar just dom. Ordet "neger" är ett kränkande ord för många, de kan ta det som ordet "hora"...även om du och jag inte tycker att ordet "neger" är ett skällsord så är det i det här sammanhanget kränkande. Men vi måste ändå visa respekt mot dom som kan ta illa upp som inte har något med här att göra. Tänk på alla dina vänner som har utländsk bakrund. Jag vet inte om du förstår vad jag menar, men respekt är absolut det viktigaste som finns. Och dessa två tjejer har INGEN respekt, och var inte som dom, för det är du inte, du är en fin människa, som jag skrev tidigare. Även om det kan vara svårt nu så kom ihåg att medmänsklig respekt är så viktigt! Du är säkert en förebild för många så om du skriver på ett medmänskligt respektfyllt sätt så kanske fler gör det.
    Många kramar älskade du! <3

    /JAMES*

    SvaraRadera
  9. Dom gjorde en massa på dig och så, men vad gjorde du då? nånting måste du sagt/gjort som berört dom så att dom blev arga & gjorde som dom gjorde. Jag tycker du borde skriva det på bloggen, för dom kom i alla fall inte och slog dig utan anledning

    SvaraRadera
  10. Du ovanför.... sant!
    Och det gjorde inte ens massa, hon knäade bara dig. Inget annat som du överdriver och säger.
    Och du kallade de neger o hora och tjockisar o grejjer?

    SvaraRadera
  11. Till "Anonym 10 oktober 2010 18:18"

    Hur kan man få en blåtira, sönderslitna öron och behöva använda stödkrage av att "bara ha blivit knäad"?!
    Att snacka skit och säga/skriva störda saker till någon är Inte ok för Nån, men att använda våld har man gått långt över gränsen!

    /James* - Jag står för vem jag är och för vad jag skriver!

    SvaraRadera
  12. neger är ett gammalt ord man sa till de mörkhyade sombetyder slav. så nej det är inte ok att säga så för att du kallar dom för slavar pga deras hudfärg. jag borde kanske inte ha skrivit den där kommentaren men jag visste inte att du skulle ta det på ett fult sätt men jag undrade bara varför du inte skriver vad du hade gjort och bara vad de gjorde mot dig men det är din blogg och du bestämmer vad som ska stå så sorry det ska inte upprepas

    SvaraRadera
  13. Att dessa två tjejer som gjorde detta börjar med att kalla henne för svenne fitta o vitlökshora, förstår inte jag varför folk blir upprörda av de blev kallade saker tillbaka. De som inte vet vad som hände ska bara knipa. Det finns faktiskt vittnen till denna händelse.

    SvaraRadera
  14. Du ovanför hahahhaha? vitlökshora?:s
    Du ska inte snacka om du inte vet???, mimmi har förut betalat en kille för att slå sara?
    så tyst du. Mimmi är ju fan lika skyldig som de?

    SvaraRadera
  15. nu äre jag fan rikigt jävla arg?
    HUR FAN KAN NI SOM INTE ENS VARA DÄR SÄGA ATT JAG GJORDE MASSA GREJER? HUR FAAAAAAAAN KAN NI GÖRA DE?
    OCH FÖR I H*LLVETTE, JAG GJORDE INTE ETT SKIT.

    och jag vet att ordet ''neger'' är kränkande & jag menade inget mot nån annan en dom där 2 som gjorde de. det finns underbara invandrare, men dom som gjode dehär är riktiga idioter.

    SvaraRadera
  16. Du skriver att jag inte ska snacka om jag inte vet, nu är det så att jag VET. Kan lägga 10 miljoner på att du är en sådan som ska ut ur det här landet.

    SvaraRadera