tisdag 5 oktober 2010

angånende de som hände igår kväll..

jag blev nedslagen igår kväll vid 19 tiden. sparkar, slag, boxnignar, och kickar mot mih huvud, även slagen med en mobiltelefon på mitt öra så de har gått 2 hål där..
har legat på akuten över natten för jag har haft så jävla ont i hela kroppen. kom hem idag, alldelles nyss. så nu får jag gå med nack krage ett tag tills de blir bättre.

tack till alla er som bryr er och frågar hur det är och hur jag mår, uppskattar verkligen de. & tack till Chelsie, Peter & Jonny, ni är bäst<3

15 kommentarer:

  1. jag tycker så jävla synd om dig!!!

    hoppas du mår bättre :)

    KRYA!!//adri

    SvaraRadera
  2. hoppas de blir bättre Mimmi!<3 Synd att höra de som har hänt//Suzan Salih

    SvaraRadera
  3. men gud Mimmi! Tycker så jävla synd om dig! Krya på dig! <3
    /Fanny Wallin och Matilda Stridsman <3

    SvaraRadera
  4. hoppas du mår bättre snart, ofattbart att det får hända! <3

    SvaraRadera
  5. Men gud hur fan kan bara gö så,tycker synd om dej.
    Hoppas det bblir bra du får krya på dej ! <3
    / berri

    SvaraRadera
  6. krya på dig :)
    hoppas du mår bättre snart ! <3

    SvaraRadera
  7. tycker så himla synd om dig ! villka jävla människor det finns !!

    kramar på dig <3

    SvaraRadera
  8. vrf ger du käft smällar te jonny???!!!!

    SvaraRadera
  9. oh herregud :'(
    krya på dig! <3

    SvaraRadera
  10. Hoppasjag oxå är till hjälp med ngt :(
    puuss / jacke.L

    SvaraRadera
  11. eyyy vågar du inte svara på frågan din ------ vrf smäller du till jonny utan anledning!!!?? o tvingar honom köpa (saker) åt dej.....o när du va borta va han glad för han kunde göra vad han ville hälsa på vem han ville........om inte du skulle ha vart jonys syrras kompis så skulle du ha slicka hans röv!!behandla honom inte som om han vore din slav/rövslickare/bank jag lovar om jag ser dej slå honom igen framför mej så äre bara att minnas de bästa stunderna i ditt liv o sedan glömma ditt liv om du hinner***********

    SvaraRadera