måndag 13 september 2010

fan också...

nu blire dom där j*vla kryckorna igen, för jag har stukat foten IGEN...
asså den där foten...jag kommer hugga av den!!
vet inte hur många gånger jag har stukat den....


& ja, de har vart väldigt dåligt uppdaterat här. så nu tänkte jag berätta lite saker som har hänt som jag inte har skrivit.
jag och pappa krockade hehe, eller de va några som körde in i oss...
men vi klarade oss utan några skador + att loppan va med i bilen också, men hon klarade sig också.
chelsie kom hem från turkiet idag, shiiiiit vad jag har saknat henne!& den de här med stukade foten dåra, första matchen på säsongen som jag spelade. jag går in på planen och får bollen och vad gör jag? springer in i en tjej och ramlar & vrickar till min onda fot, & så som jag sa innan så blire kryckor ett tag nu då.tror inte jag har nåt mer speciellt att säga faktiskt.

måste ba säga att Vivaldis sallader är så sjuuuukt goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar