tisdag 24 augusti 2010

first day in scooooool

första dagen i skolan idag, de va faktiskt inte så hemskt som jag hade föreställt mig.
men iaf så sov ju chelsie hos mig inatt och jag vaknade HALV 5 I MORSE av att chelsie låg och snacka i sömnen, sen efter de kunde jag inte somna om.
efter en timme i sängen gick jag och hämtade min kanin för jag orkade inte va själv haha. sen så klev den i chelsies ansikte, hehe... sen kissade den i sängen så chelsie va så illa tvungen att gå upp, haha sorry.
sen vid klockan 6 då så satt vi och åt frukost, ganska tidigt..
sen började vi fixa oss och så sen vid halv 8 åkte vid till skolan, fast vi började 10 över 8.
sen gick väl dagen ganska fort och så sen delade dom ut skåpen, gissa vilket jag fick?
NINOS GAMLA :D:D:D:D haha fett nice fan, sen jonny under mig och chelsie breve mig + att jag och chelsie fick överskåp, ännu mer nice.

ska iaf snart iväg på fotboll, de är talangträning och dom 5 bästa blir uttagna till de, hihi(a)...dom träningarna är fan jobbiga så ingentligen orkar jag inte:(
men ändå..skit it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar