onsdag 11 augusti 2010

bästavän

min absolut bästavän har jag känt i 13 år. alltså hela mitt liv.
vi har alltid bott nära varandra, på samma gata.
vi har gjort väldigt mycket ihop, hon är nog den kompis som jag har gjort mest med.
vi har bråkat miljoner gånger, men systrar bråkar. men dom är iallafall systrar och vi blir alltid sams igen.
alla minnen vi har, jag kommer ihåg vart enda ett. och jag kommer aldrig glömma dom heller. du betyder så jävla mycke för mig.
jag vet att jag inte alltid är perfekt, men jag försöker hela tiden så att du ska få de så bra som möjligt, för jag vill ditt bästa.
utan dig hade jag aldrig stått på mina ben här idag. jag hade gett upp för länge sen utan dig. jag klarar ingenting utan dig.

chelsie lagerhult, min andra halva. jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
du är värd guld, jag önskar verkligen att jag kunde ge dig allt.
de ska alltid vara du och jag, för jag älskar dig över hela mitt hjärta.
min absolut bästavän, chelsie lagerhult...
än en gång, jag älskar dig

4 kommentarer:

  1. tårögd älskling.
    vet inte vad jag skulle gjort utan dig.
    du har stöttat och hjälpt mig i stort sätt hela tiden. du är glädjen i mitt liv.
    & du ska veta hur dåligt jag mår när vi bråkar, har sån otrolig ångest så de finns inte.. men ändå så vet jag nån stans här inne att det iallfall är du och jag livet ut. right?
    jag vill bara säga till dig vännen att du är det bästa som har hänt mig & jag älskar dig över hela mitt hjärta.
    m + c, livet ut<3

    SvaraRadera