tisdag 13 juli 2010

25 grader & klockan är snart halv 10....

finns inge bättre väder än dehär, underbart!
har vart på löga idag med chelsie och hennes systers kille ett tag på dagen, sen drog vi hem oxh jag duschade och så sen satte jag mig vid datan sen blev jag lite arg hehe...och alltid när jag blir arg så går jag ut och spelar basket, så de blev att gå ner och skjuta lite. va ganska länge sen så de va skönt och va tillbaka igen.
sen kom jag in till min kääära data igen, haha jag skulle aldrig klara mig utan den!
aja, får väl se vad som händer i morron.

2 kommentarer:

  1. jag tycker att du borde lägga mer bilder tillexempel vad du gjorde idag.så inte blir så tråkigt blogg.jag menar absolut inte illa,jag gillar verkligen att läsa din blogg,det gör jag.
    hoppas du förstår
    har det så bra

    SvaraRadera
  2. haha jag försöker lägga upp så mycke bilder som de går, men jag tar nästan aldrig bilder när jag är nån stans. men jag ska bättra mig :)!

    SvaraRadera