söndag 27 juni 2010

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Anonym sa...
hur många har du haft sex mä?

svar: den svarar jag inte på.

Anonym sa...
har du nån gång p*llat?

svar: den svarar jag inte på.

Anonym sa...
Är du och lejla vänner ?
om ni inte är det, varför ??

svar: nej ví är inte vänner, vi bråkade i 4an och sen dess har vi inte vart vänner.

Anonym sa...
exakt vilka sporter går du i?

svar: basket & fotboll

Anonym sa...
tycker du att du är känd i västerås

svar: haha nej, varför skulle jag :)?

Anonym sa...
trodde du att du skulle bli poupulär när du skrev att det blev runt 40 cigg på nyårsafton ? , GEEK !
svar: haha vet exakt vem du är ;)...men nej, jag vet faktiskt inte vrf jag skrev så

Anonym sa...
tkre bäst om fotboll eller basket:)?

svar: båda, skulle aldrig kunna välja mellan dom..

Anonym sa...
hur lång är du & hur mycke väger du?

svar: jag är 172 lång, och jag har ingen aning om hur mke jag väger, kanske mellan 50, 55 eller nåt

Anonym sa...
- vad är en bästavän för dig?
svar: som alltid finns där när man behöver den
- vilka är dina bästavänner ? svar: chelsie, linn, klara & ebba
- säg 3 saker du aldrig skulle klara dig utan. svar: gabbe, min plattång & min mobil.
- har du rest utomlands, isf vart ? svar: jag har vart i spanien, turkiet, grekland, norge, finland, danmark, slovkaien, frankrike, bulgarien, cypern och österrike.
- vad fick dig att börja blogga ? svar: jag har ingen aning, ville väl ha nåt o göra..
- vad skulle du hellst vilja vara, ful&omtyckt eller fin& nte omtyckt ? svar: ful och omtyckt
- använder du platttång/locktång ofta? svar: plattång varje dag..
- vilket är ditt favorit plagg? svar: stora linne från gina, tror jag har typ 7 st
- gjorde det ont att göra piercingen ? svar: har ju flera st, men nej de gör inte så ont
- vilken är din absoluta favorit butik? svar: ginatricot tror jag nog..
- hur många har du vart kär i , alltså riktigt kär i ? svar: riktigt riktigt kär i 2 st..
- vilken tv-serie följer du ? svar: följer ingen, men kollar ofta på greys anatomy
- vilken är din favorit film? svar: flickan som lekte med elden & luftslottet som sprängdes.
- enligt dig , vilka är dom finaste kändiskillarna? svar: helt ärligt, ingen alls..
- skulle du vilja bli stor bloggerska ? svar: haha de vet jag inte, har inte tänkt så långt än
- vad gör du på fritiden ? svar: tränar, tränar, tränar..& är med mina närmaste
- hur lång är du ? svar: 172cm
- vad skulle du vilja heta ? svar: det jag hetr
- när fyller du år ? svar: 22 mars
- föredrar du killar som är brunetter / blondiner ? svar: de spelar ingen roll,båda går bra
- vad ser du oftas hos killar, personlighet / utseende ? svar: visst kollar man på utseendet, men skulle aldrig kunna vara ihop med en fin kille med dålig personlighet.
- är du nöjd med ditt utseende ? svar: både jag och nej
- vilken genre på filmer tycker du om bäst? svar: jag vet inte rikgit
- vart skulle du vilja bo om du inte fick välja sverige ? svar: NewYork!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar