tisdag 8 juni 2010

minigolf?

har inte orkat skriva här precis, vet inte varför men..

minogolf med klassen idag på Hälla, haha de va så sämst!
men jag kom iaf 2:a!...av 4 st, hehe.
drog ner på stan och träffade chelsie efter de, kan väl inte precis säga att vi gjorde nånting..sen drog vi hem hit, vi åt lite och satt och prata ett bra tag, sen gitta hon hem. sen drog jag ut med mamma och köpte skor, ett par rosa skor med typ 3 cm klack till skolavslutnignen (vet att jag är sent ute)..och ett par röda converse och så köpte mamma nå skor också.
sen vare ba hem och byta om sen drog jag iväg på talangträning!
de va riktigt kul faktiskt!..vi spelade ganska mycket, så de va de som va kul.
gled in i duschen när jag kom hem och nu ska jag snart sova, för jag orkar inte vara uppe nå mer..
sovmorgon till kl 09.10 och slutar vid 11.30, kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar