lördag 5 juni 2010

f*cking j*vla grannar

snacka om att inte ha liiiv!!!
fan vad arg jag är. klockan är 12 och jag kommer hem, sätter på datan och går ut på altanen och där står våran fucking granne och skriker på alla som sitter hemme hos oss. hon står och skriker för att dom sitter och röker UTOMHUS? hur jävla dum får man vara? jag säger till henne att bara hålla käften och gå därifrån. då kommer hennes man och ba ''titta inte på mig''. jag ba, URSÄKTA, HAR JAG ENS TITTAT PÅ DIG? han ba JÄVLA FITTA!! jag ba ÄR JAG FITTA? ÄR JAG? KOM OCH SÄG DE 1 CM FRÅN MITT ANSIKTE SÅ FÅR VI SE VAD SOM HÄNDER. han kommer inte iaf, så ba står den där tjejen och förtsätter babbla på, hon börjar kaxa med mig om ingenting? jag säger åt henne att hålla sin fucking käft stäng och gå där ifrån.

jag tror jag aldrig har svärt så mycke i mitt liv på samma gång & vart seriös samtidigt, + jag har nog aldrig vart sådär arg heller.. fyfan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar