lördag 19 juni 2010

aroscupen dag 2.

orkar inte skriva nåt igår, va helt döööd..
hade bara en match igår på aroscupen, den vann vi med 4-0:)!
har 2 eller 3 matcher idag, jag vet inte riktigt.
men iaf, efter matcherna och sådär så va jag med chelsie, först färgade jag hennes hår, sen skulle vi gå ut och va med gabbe och david.
vi cykade med chelsies cykel dit. vi ställer den på ett ställe och hon LÅSER cykeln.
vi sitter på några bänkar i kanske 15 min. och när vi sen ska gå tillbaka till cykeln så står den inte där.. jag börjar skratta så mycke så att tårarna sprutar.
vet inte vad jag skrattade åt, men fummig va jag iaf hela dagen igår..
sen kom jag på att jag hade lagt mina nycklar hem och till min cykel i chelsies korg-.- bra mimmi!!!!!!!!!!!!!...men sen så hittade gabbe nycklarna i några buskar så de va ju bra iaf. men chelsie har ingen cykel haha:(:(

men nu ska jag dra iväg på match, hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar