torsdag 24 juni 2010

23.44

löga idag med chelsie. träffa gabbe, simon & kevin så va väl med dom också :)
chelsie drog vid halv 4, men jag stannade kvar med dom andra.
hade bestämt mig för att INTE bada, satte på mig mitt linne och mina shorts, klart som fan kommer tomas özgun den lilla skitungen och häller vatten över mig.skitkul.
blir dungsur, så jag tar av mig til bikini igen och lägger mina kläder i solen...
vid kl 6 hade de torkat och jag satte på mig dom och så gled vi vidare till stan.
va där ett tag, sen drog jag och gabbe till bäckby och träffa nåra, satt där och väntade på david som vart typ 2 timmar sen-.-
men iaf, så kom han och kevin dit sen va vi där ett tag.
fick skjuts hem sen av david:D..skönt som fan :)
kom typ nyss hem och i morron är de midsommarafton, fattar inte vad de är bra för?-.-
men ska väl till erikslund o ''fira'' de, hare braaaaaaäää/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar