söndag 16 maj 2010

snott Emmas data igen..

igår när jag skulle lägga mig så va jag inge trött alls, så jag tog fram madrasser och la ut över hela mitt golv så jag fick en riktigt stor säng:D så jag sov ganska skönt i natt :D
sov till typ halv 1, sen åkte jag och pappa iväg och köpte tejp till fotbollen.
ska snart hämta Emma för hon har vart i solna och kollat basket.
sen ska vi nog hem och äta sen bäre väl av till min match.
måste faktiskt säga att de är ganska konstigt att vi är 8 spelare och ska spela på 11manna? vi är igentligen 23 st. men var är alla?:s...jag vet att typ 4 st är på klassresa, men vart är alla andra 15 pers? ''jag åker och fikar hos mormor istället för att spela match''.... åhh, blir så arg. men vi skulle låna in några 96or!
-fast de ska igentligen inte behövas, men de gör väl inte så mkt :)
men nu drar jag miiig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar