söndag 30 maj 2010

haha förlåt..

haha herregud!
har inte lagt upp nåt på hela helgen..
men jag har inte haft tillgång till någon data alls..
plus att de va ju marknad i helgen så, vi va ute ganska mycket, kan berätta lite vad som hände:)
I fredags träffade jag chelsie och gick på marknaden med henne, men sen försvann hon så jag va med sack, albin och alex...vi gjorde inte så mycke, vi drog till skallberget och kollade lite, sen gittade vi hem till mig. sen på lördagen så hände typ samma sak, eller ja, jag hade match först på morgonen och vi vann med 2-0! jag gjorde första målet ;)...men iaf, efter de så drog jag hem och duschade och fixade mig. sen drog jag ner på marknaden och träffade sack, albin och alex.. sen va vi där, drog hem till mig efter ett tag. sen idag har jag bara tagit de lugnt, drog och grilla vid framnäs med pappa och syster! sen hem till mamma, sen iväg igen till swedbank och va med några där o kolla fotboll.
men nu ska jag glida vidare till sängen, de är ju skola i morgon;)
bara 11 dagar kvar, sen sommmmmmarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar