söndag 23 maj 2010

bråk..+polis

jag duschade och hörde att de va nån som skrek i trappen.
stängde av duschen och klädde på mig fast jag va helt blöt...
så ser jag att att som bor i vårat hus är i trappen.
hon högst upp sa att hennes man hade misshandlat henne, men de va nog tvärt om..
så några går upp och plingar på och jag smyger efter:d...
så öppnar gubben dörren och är helt blodig, sen kommer hon och ba smäller igen dörren. sen ringer typ några polisen o så.. sen ser man hur hon går ut på balkongen och täbker hoppa, men gubben hindra henne. sen ba hör man hur dom slår varandra, hur de ba dunkar i hela huset..sen kommer polisen och vi blir utskickade och inte får vara i trappen, de börjar regena och jag hade koooooorta shorts och en t-shirt på mig.. men sen efter ett tag fick vi gå in och dom tog med sig henne...
assåååå, mitt hjärta typ hoppade ut led också:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar